Merhabalar , neden bilmiyorum birkaç ay önce adsenseden banlanmıştım.
Hile falan yapmadım , herkes bunu söyler evet ama yapmadım
3-4 yıllık hesabımdı , ilk 1 yıl falan hile kullandım sadece, sonra 2 yıl ara ara ödeme almıştım.
Her neyse , farklı sitelerimde adsense kullanmak istiyorum adam akıllı... Hilesiz hurdasız , azar azar biriktireyim.
Banlandıktan sonra 3-4 tane farklı maille başvurmuştum , hepsinden 1 hafta sonra tek tek banlandığıma dair mail geldi. Yani açılmışlar , banlanmışlar , 1 kere bile login olmamıştım.
Yani uzun lafın kısası , adsense olmazsa ne kullanayım : ))