30 dolar adsense kazandığım sitede banlaınca adhood kullanmaya başladım 30 dolardan kazancım 3 YTL ye düştü adsense ile türk firmaları kıyaslanamaz Bizim firmalar hem yoğurdu yiyor hem kaymağı yiyor bize de tabağı sünnetleyin diyor.Bir gün bu işe el atarsam emekçinin hakkını vereceğim.