• 02-06-2007, 17:11:15
    #1
    bugün adsense reklamına yanlışlıkla bir tık yaptım farkettiğimde çok geç olmuştu bu bir ban sebebimidir?
    geçen yıl üyeliğimin ikinci gününde reklam bile yayınlamadan bana geçersiz tıklama uyarısı yapmışlardı bugüne kadar hiç bir kural ihlali yapmadım yanlışlıkla bir tıkın ban sebebi olduğunu iddia edenler var bu ne derece doğru acaba?
  • 02-06-2007, 17:21:18
    #2
    adsense tr ye bi mail at yanlışlıkla tıkladım diye kafan rahat olsun...
  • 02-06-2007, 17:33:20
    #3
    Üyeliği durduruldu
    bir tıklamadan birşey çıkacağını hiç sanmıyorum ama kuşkun varsa mail at,böyle böyle yaptım bi kere tıkladım çok pişmanım de
  • 02-06-2007, 17:34:13
    #4
    geçenlerde google bloğunda yapılan açıklamaya göre artık kazalara daha müsamahalı yaklaşım gösteriyorlarmış
    ama adsense tr ekıbı kasap gibi önüne geleni doğruyolar
  • 02-06-2007, 17:53:06
    #5
    dedimya ilk hesabımı aldım reklam kodları nereden alınır onu dahi bilmiyorken bana geçersiz tıklama uyarısı gelmişti bir yıl önce...
    baya bir tırstım o gün bu gündür.
    şimdi böyle bi kaza yapınca ne olur bilemem. google amcaya mail yolladım lakin haftasonu lütfen hafta içi şikayet ve önerilerinizi belirtin gibi bir otomatik mesaj geldi. hesabımda ödemelerimi beklettiğim için baya bi paramda birikmişti böyle bir sebepten ban yersem bu işte çok kötü koyar
  • 02-06-2007, 18:00:15
    #6
    yanlışlıkla bende 1 kere tıkladım 1.5 ay oldu herhangi bir sorunla karşılaşmadım.
  • 02-06-2007, 18:01:41
    #7
    mail atmana bile gerek yok bence.

    https://www.r10.net/google-adsense/56...affediyor.html
  • 02-06-2007, 18:05:12
    #8
    teşekkürler arkadaşlar hepinizede şu müsamaha gösterme olayı içime biraz su serpti içerde 4 aylık baya ciddi birikmiş param var inş sorun çıkmaz
  • 02-06-2007, 18:10:53
    #9
    Üyeliği durduruldu
    ResdentEviL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkürler arkadaşlar hepinizede şu müsamaha gösterme olayı içime biraz su serpti içerde 4 aylık baya ciddi birikmiş param var inş sorun çıkmaz
    çıkmaz çıkmaz ben 3-4 günde bir yanlışlıkla tıklıyorum kendi reklamıma