bugün adsense reklamına yanlışlıkla bir tık yaptım farkettiğimde çok geç olmuştu bu bir ban sebebimidir?
geçen yıl üyeliğimin ikinci gününde reklam bile yayınlamadan bana geçersiz tıklama uyarısı yapmışlardı bugüne kadar hiç bir kural ihlali yapmadım yanlışlıkla bir tıkın ban sebebi olduğunu iddia edenler var bu ne derece doğru acaba?
yanlışlıkla tek tık ban sebebimi?
18
●1.471
- 02-06-2007, 17:11:15
- 02-06-2007, 17:53:06dedimya ilk hesabımı aldım reklam kodları nereden alınır onu dahi bilmiyorken bana geçersiz tıklama uyarısı gelmişti bir yıl önce...
baya bir tırstım o gün bu gündür.
şimdi böyle bi kaza yapınca ne olur bilemem. google amcaya mail yolladım lakin haftasonu lütfen hafta içi şikayet ve önerilerinizi belirtin gibi bir otomatik mesaj geldi. hesabımda ödemelerimi beklettiğim için baya bi paramda birikmişti böyle bir sebepten ban yersem bu işte çok kötü koyar - 02-06-2007, 18:01:41
- 02-06-2007, 18:05:12teşekkürler arkadaşlar hepinizede şu müsamaha gösterme olayı içime biraz su serpti içerde 4 aylık baya ciddi birikmiş param var inş sorun çıkmaz
- 02-06-2007, 18:10:53Üyeliği durdurulduçıkmaz çıkmaz ben 3-4 günde bir yanlışlıkla tıklıyorum kendi reklamımaResdentEviL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle