dedimya ilk hesabımı aldım reklam kodları nereden alınır onu dahi bilmiyorken bana geçersiz tıklama uyarısı gelmişti bir yıl önce...
baya bir tırstım o gün bu gündür.
şimdi böyle bi kaza yapınca ne olur bilemem. google amcaya mail yolladım lakin haftasonu lütfen hafta içi şikayet ve önerilerinizi belirtin gibi bir otomatik mesaj geldi. hesabımda ödemelerimi beklettiğim için baya bi paramda birikmişti böyle bir sebepten ban yersem bu işte çok kötü koyar