bugün adsense reklamına yanlışlıkla bir tık yaptım farkettiğimde çok geç olmuştu bu bir ban sebebimidir?
geçen yıl üyeliğimin ikinci gününde reklam bile yayınlamadan bana geçersiz tıklama uyarısı yapmışlardı bugüne kadar hiç bir kural ihlali yapmadım yanlışlıkla bir tıkın ban sebebi olduğunu iddia edenler var bu ne derece doğru acaba?