• 12-04-2007, 22:18:32
    #1
    son 1 hesap vardı az önce banlamış pezolar
    içindeki 450$ parada gitti.herkeze gider yaptılar bu ay msn deki arkilerin yüzde 80 i banlandı bu ay bizede vurdu

    Site(leri)nizdeki Google reklamlarında geçersiz tıklamalar ve/veya
    gösterimler üretildiğini fark ettik. Bu nedenle Google AdSense
    hesabınızı devre dışı bıraktık. Bunun AdWords reklamverenlerinin
    çıkarlarını korumak üzere alınmış gerekli bir önlem olduğunu anlamınızı
    rica ediyoruz.

    Bir yayıncı sitesindeki reklamlarda, aşağıdakiler tarafından
    oluşturulan tıklamalar ve/veya gösterimler dahil ancak bunlarla sınırlı
    olmamak üzere geçersiz tıklamalar veya gösterimler olamaz:

    - bir yayıncı tarafından kendi web sayfalarında
    - başkalarını kendi reklamlarını tıklamaya teşvik eden bir yayıncı
    tarafından
    - otomatik tıklama programları veya aldatmaya yönelik başka yazılımlar
    tarafından
    - reklam kodunun herhangi bir bölümünde değişiklik yapan veya
    reklamların herhangi bir nedenle yerleşimini, davranışını, hedeflerini
    veya dağıtımını değiştiren bir yayıncı tarafından

    Bunlar veya Google AdSense Şartlar ve Koşullarını ve program
    politikalarını ihlal eden bu türden başka etkinlikler hesabınızı devre
    dışı bırakmamıza neden olabilir. Şartlar ve Koşullar belgesi ile
    program politikaları aşağıdaki sayfalarda yer almaktadır:

    https://www.google.com/adsense/localized-terms?hl=tr
    https://www.google.com/adsense/policies?hl=tr

    Geçersiz tıklama gerekçesiyle program dışı bırakılan yayıncılara
    AdSense tarafından daha sonra katılma izni verilmez ve bu yayıncılara
    daha fazla ödeme yapılmaz. Hesabınızdaki kazançlarınız ilgili
    reklamverenlere tam olarak geri ödenecektir.

    Bu kararın yanlışlıkla alındığınızı düşünüyorsanız ve geçersiz
    etkinliğin sizin eylemleriniz veya ihmalinizden ya da sizin
    sorumluluğunuzdaki kişilerin (örneğin, çalışanlarınız veya aile
    bireyleriniz) eylemlerinden veya ihmalinden kaynaklanmadığı konusunda
    iyi niyetle israr ediyorsanız, hesabınızın kapatılmasına itiraz
    edebilirsiniz. Bunun için aşağıdaki formu kullanarak bizimle bağlantı
    kurun:

    Google AdSense Yardım Merkezi

    Google itirazınızı değerlendirmeye karar verirse, size kısa sürede
    bilgi vermek için elimizden geleni yapacağız ve gerekli adımları
    atacağız. İtirazınız konusunda bir karara varmadıysak, bunun ardından
    veya tekrar yapılan itirazlar değerlendirmeye alınmayacaktır.

    Saygılarımızla,

    Google AdSense Ekibi
  • 12-04-2007, 22:25:13
    #2
    Geçmiş oLsunnn Keşke Ödemeleri Alsaydın..

    bi göz at istersen
    https://www.r10.net/google-adsense/36...ani-geldi.html
  • 12-04-2007, 22:28:28
    #3
    geçmiş olsun kardes.

    bende şimdi hesabıma giriyordum baktim ki hesap kapatilmiş

    hayal kırıklığına uğradım gittti 650 $
  • 12-04-2007, 22:28:36
    #4
    mycep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş oLsunnn Keşke Ödemeleri Alsaydın..

    bi göz at istersen
    https://www.r10.net/google-adsense/36...ani-geldi.html

    ödemeleri her istediği zamanda alamaz. ödemeler 25 inde filan başlar. eğer geçen ay 100 doları geçtiysen alabilirsin ödemeni. 25 inden öncede çok kişiyi banlarlar ödemenin üzerine yatarlar geçmiş olsun arkadaşım. dün bende banlandım.
  • 12-04-2007, 22:31:45
    #5
    MuratCem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ödemeleri her istediği zamanda alamaz. ödemeler 25 inde filan başlar. eğer geçen ay 100 doları geçtiysen alabilirsin ödemeni. 25 inden öncede çok kişiyi banlarlar ödemenin üzerine yatarlar geçmiş olsun arkadaşım. dün bende banlandım.
    Bende Ölge demek istedim zaten
    Hesapda para tutmadan alsaydın 101$ oldunmu çekseydin keşkee

    Neyse Canın Sağ Olsun
  • 12-04-2007, 22:31:48
    #6
    Üyeliği durduruldu
    ya arkadaşlarbanlanıyorsunuzda hile yaptıgınız oldumu hiç:S
  • 12-04-2007, 22:38:10
    #7
    mycep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende Ölge demek istedim zaten
    Hesapda para tutmadan alsaydın 101$ oldunmu çekseydin keşkee

    Neyse Canın Sağ Olsun
    101 dolar olunca istediğin zaman çekemiyosun işte. ayın 25 inde başlıyo ödemeler. isterse 10 bin dolar olsun isterse 100 dolar olsun ayın 25 inden önce alamazsın o parayı. hem adam o 450 doları 1 ayda kazanmıştır.
  • 12-04-2007, 22:44:07
    #8
    ya 10 dk olmadı konu açtım
    https://www.r10.net/487386-post12.html buraya caps aldım kapattım mail geldi ban

  • 12-04-2007, 22:58:54
    #9
    fiberserver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya 10 dk olmadı konu açtım
    https://www.r10.net/487386-post12.html buraya caps aldım kapattım mail geldi ban

    saanada geçmiş olsun kardeş ne oluyoo bu googleye ya