mycep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş oLsunnn Keşke Ödemeleri Alsaydın..

bi göz at istersen
https://www.r10.net/google-adsense/36...ani-geldi.html

ödemeleri her istediği zamanda alamaz. ödemeler 25 inde filan başlar. eğer geçen ay 100 doları geçtiysen alabilirsin ödemeni. 25 inden öncede çok kişiyi banlarlar ödemenin üzerine yatarlar geçmiş olsun arkadaşım. dün bende banlandım.