fiberserver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya 10 dk olmadı konu açtım
https://www.r10.net/487386-post12.html buraya caps aldım kapattım mail geldi ban

saanada geçmiş olsun kardeş ne oluyoo bu googleye ya