son 1 hesap vardı az önce banlamış pezolar
içindeki 450$ parada gitti.herkeze gider yaptılar bu ay msn deki arkilerin yüzde 80 i banlandı bu ay bizede vurdu
Site(leri)nizdeki Google reklamlarında geçersiz tıklamalar ve/veya
gösterimler üretildiğini fark ettik. Bu nedenle Google AdSense
hesabınızı devre dışı bıraktık. Bunun AdWords reklamverenlerinin
çıkarlarını korumak üzere alınmış gerekli bir önlem olduğunu anlamınızı
rica ediyoruz.
Bir yayıncı sitesindeki reklamlarda, aşağıdakiler tarafından
oluşturulan tıklamalar ve/veya gösterimler dahil ancak bunlarla sınırlı
olmamak üzere geçersiz tıklamalar veya gösterimler olamaz:
- bir yayıncı tarafından kendi web sayfalarında
- başkalarını kendi reklamlarını tıklamaya teşvik eden bir yayıncı
tarafından
- otomatik tıklama programları veya aldatmaya yönelik başka yazılımlar
tarafından
- reklam kodunun herhangi bir bölümünde değişiklik yapan veya
reklamların herhangi bir nedenle yerleşimini, davranışını, hedeflerini
veya dağıtımını değiştiren bir yayıncı tarafından
Bunlar veya Google AdSense Şartlar ve Koşullarını ve program
politikalarını ihlal eden bu türden başka etkinlikler hesabınızı devre
dışı bırakmamıza neden olabilir. Şartlar ve Koşullar belgesi ile
program politikaları aşağıdaki sayfalarda yer almaktadır:
https://www.google.com/adsense/localized-terms?hl=tr
https://www.google.com/adsense/policies?hl=tr
Geçersiz tıklama gerekçesiyle program dışı bırakılan yayıncılara
AdSense tarafından daha sonra katılma izni verilmez ve bu yayıncılara
daha fazla ödeme yapılmaz. Hesabınızdaki kazançlarınız ilgili
reklamverenlere tam olarak geri ödenecektir.
Bu kararın yanlışlıkla alındığınızı düşünüyorsanız ve geçersiz
etkinliğin sizin eylemleriniz veya ihmalinizden ya da sizin
sorumluluğunuzdaki kişilerin (örneğin, çalışanlarınız veya aile
bireyleriniz) eylemlerinden veya ihmalinden kaynaklanmadığı konusunda
iyi niyetle israr ediyorsanız, hesabınızın kapatılmasına itiraz
edebilirsiniz. Bunun için aşağıdaki formu kullanarak bizimle bağlantı
kurun:
Google AdSense Yardım Merkezi
Google itirazınızı değerlendirmeye karar verirse, size kısa sürede
bilgi vermek için elimizden geleni yapacağız ve gerekli adımları
atacağız. İtirazınız konusunda bir karara varmadıysak, bunun ardından
veya tekrar yapılan itirazlar değerlendirmeye alınmayacaktır.
Saygılarımızla,
Google AdSense Ekibi
Yuh ya gene ban
20
●2.419
- 12-04-2007, 22:18:32
- 12-04-2007, 22:25:13Geçmiş oLsunnn Keşke Ödemeleri Alsaydın..
bi göz at istersen
https://www.r10.net/google-adsense/36...ani-geldi.html - 12-04-2007, 22:28:36mycep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ödemeleri her istediği zamanda alamaz. ödemeler 25 inde filan başlar. eğer geçen ay 100 doları geçtiysen alabilirsin ödemeni. 25 inden öncede çok kişiyi banlarlar ödemenin üzerine yatarlar
geçmiş olsun arkadaşım. dün bende banlandım.
- 12-04-2007, 22:31:45Bende Ölge demek istedim zatenMuratCem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hesapda para tutmadan alsaydın 101$ oldunmu çekseydin keşkee
Neyse Canın Sağ Olsun
- 12-04-2007, 22:38:10101 dolar olunca istediğin zaman çekemiyosun işte. ayın 25 inde başlıyo ödemeler. isterse 10 bin dolar olsun isterse 100 dolar olsun ayın 25 inden önce alamazsın o parayı. hem adam o 450 doları 1 ayda kazanmıştır.mycep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-04-2007, 22:44:07ya 10 dk olmadı konu açtım
https://www.r10.net/487386-post12.html buraya caps aldım kapattım mail geldi ban
- 12-04-2007, 22:58:54saanada geçmiş olsun kardeş ne oluyoo bu googleye yafiberserver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

geçmiş olsun arkadaşım. dün bende banlandım.
banlanıyorsunuzda hile yaptıgınız oldumu hiç:S