• 09-04-2007, 17:39:28
    #1
    Merhabalar ben geçersiz tıklama yüzünden ban yedim halbu ki ne hile yaptım ne bişi banladılar ve banlanalı 1 hafta oldu bi mail atmıstım cevap gelmedi şimdi bu gun para çekmem için pin kodum geldi bir mail daha attım baya dil döktüm hile yapmadım diye ban ım açılır mı acaba ?
  • 09-04-2007, 17:40:45
    #2
    Üyeliği durduruldu
    kimler geldi kimler geçti kimse açıldığını görmedi (:
  • 09-04-2007, 17:42:43
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ban yiorsun pin geLior normaL bişimi :S
  • 09-04-2007, 17:44:57
    #4
    ŁoneŁy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ban yiorsun pin geLior normaL bişimi :S
    Pin 3-4haftada gelebiliyor.diyelim bugün pini yolladılar 2 hafta sonra banlandın.Tabi pin yoldayken.Sonra 2 hafta sonra bir bakıyorsun pin gelmiş ama hesap yok.
    Aynı duyguyu bende yaşamıştım
  • 09-04-2007, 17:56:24
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    banlandıysan boşu boşuna tekrar kayıt olma ...aynı banka hesabını verirsen daha önce seni banlamıştık deyip yine banlıyorlar...pin gönderecekleri zaman iyi araştırıyorlar...
  • 09-04-2007, 18:09:15
    #6
    giden memnunki yerinden, dönen yok seferinden..


    açılmaz.
  • 09-04-2007, 18:53:30
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bir hesabımın banı açıldı daha önce. Hile yapmadığım bi hesaptı. Google a bildirdim, gerekeni yaptılar.
  • 09-04-2007, 18:56:52
    #8
    Ya hile yapmadığım taktirde ban yiyorum dava açıcam googleye bana destek çıkın
  • 10-04-2007, 15:46:43
    #9
    Evolution adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya hile yapmadığım taktirde ban yiyorum dava açıcam googleye bana destek çıkın
    elinde bir sebebin yok ki adamlara ne göstercen kanıt olarak..
    adamlar sana bir sürü kanıt koycak...

    dikkat edersen google kayıt olurken bir sürü kural wardı okursan anlarsın...