Merhabalar ben geçersiz tıklama yüzünden ban yedim halbu ki ne hile yaptım ne bişi banladılar ve banlanalı 1 hafta oldu bi mail atmıstım cevap gelmedi şimdi bu gun para çekmem için pin kodum geldi bir mail daha attım baya dil döktüm hile yapmadım diye ban ım açılır mı acaba ?