• 10-04-2007, 15:48:58
    #10
    hem zaten ne davası ediceksin ki google dan kazandığımız para yasal değil pek
    çünkü bunun için vergi vermiyoruz
  • 10-04-2007, 15:49:36
    #11
    Misafir
    Bir olasılık ;

    https://www.r10.net/google-adsense/35...cevaplari.html

    16)Google adsenseden banlandık.Peki Bu Banı Açtırabilirmiyiz ?

    Cevap :Teknik olarak Evet.Google her adsense kullanıcısına bir TEMYİZ Hakkı tanımaktadır.

    Temyiz Hakkı Detayları ve Ban açtırmak İçin Başvuru Formu için Şu Sayfaya Gitmelisiniz

    Uslübunuzu doğru bir şekilde yansıtırsanız ve gerçekten haksız bir şekilde ban yediğinizi hissettirirseniz banınız açılacaktır.Daha önce r10.net ten bu sayede banını açtıran insanlar bulunmakta.
  • 10-04-2007, 18:43:19
    #12
    Üyeliği durduruldu
    yaw bende söledim site eldegiştirdi die tmm dediler 2 hafta sora adam gibi kazanmaya başlınca banladılar
  • 11-04-2007, 10:37:25
    #13
    açılıyor..
    kendi sitem açıldı karamsarlığa düşme hakkın yenmez hile yapmadıysan..
    Düzgün Bir Uslupla Durumu İzah Et
    ****** dediklerini dikkate al olur.. ama bu 1 ay olur 2 ay olur..
  • 11-04-2007, 16:32:22
    #14
    %10 İhtimal Ama Şansın Dene