• 14-12-2023, 00:34:57
    #1
    Yaklaşık 3 yıl önce hesabım geçersiz trafikten kapatıldı , diğer reklam sağlayıcılardan memnun kalmadım.

    Eşimin adına vds den hesap açtım ve bilgileri tamamladım , tekrar kendi developer hesabımdaki uygulamalarda kullansam sorun yaşar mıyız (ban zamanındaki uygulamalar değil yeni uygulamalar) , veya alternatif önerilerinizi bekliyorum.
  • 14-12-2023, 18:42:52
    #2
    AdMob'dan ban yemiş App'e Meta Audience Network eklemenizi tavsiye ederim. Admob'un en az %70'i kadar gelir sağlar.
    İtiraz ettiniz mi? Bknz: https://www.r10.net/adsense-ban/3911...kapatildi.html

    Yeni hesapta biraz reskin ile eski uygulamalarınızı yayınlamanızda bir sakınca yok. Fakat reklam yerleşiminden dolayı geçersiz trafik'ten banlanmışsanız eğer; yeni hesapta aynı duruma maruz kalacaktır. O sebeple reklam yerleşimlerini kontrol etmenizde fayda var.
  • 14-12-2023, 20:13:25
    #3
    HTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    AdMob'dan ban yemiş App'e Meta Audience Network eklemenizi tavsiye ederim. Admob'un en az %70'i kadar gelir sağlar.
    İtiraz ettiniz mi? Bknz: https://www.r10.net/adsense-ban/3911...kapatildi.html

    Yeni hesapta biraz reskin ile eski uygulamalarınızı yayınlamanızda bir sakınca yok. Fakat reklam yerleşiminden dolayı geçersiz trafik'ten banlanmışsanız eğer; yeni hesapta aynı duruma maruz kalacaktır. O sebeple reklam yerleşimlerini kontrol etmenizde fayda var.
    İlginize teşekkür ederim.
    Metayı bi süre kullandım fakat oyun kategorisinde olmayan applere ödüllü reklam vermediği için gelirler çok aşağıda kalıyor , onun dışında gayet iyiydi.
    Eski uygulamalarımda kullanmayacağım , geçersiz trafik olma sebebi benim hatamdı zaten bu riski göze almıştım o zamanlar , fakat şuan sorun yaşamyacağım yeni ve sorunsuz applere ne ekleyeceğim konusunda kararsız kaldım .
  • 14-12-2023, 20:17:43
    #4
    SerdarGnd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlginize teşekkür ederim.
    Metayı bi süre kullandım fakat oyun kategorisinde olmayan applere ödüllü reklam vermediği için gelirler çok aşağıda kalıyor , onun dışında gayet iyiydi.
    Eski uygulamalarımda kullanmayacağım , geçersiz trafik olma sebebi benim hatamdı zaten bu riski göze almıştım o zamanlar , fakat şuan sorun yaşamyacağım yeni ve sorunsuz applere ne ekleyeceğim konusunda kararsız kaldım .
    Rica ederim
    Splash ile home screen arasında Interstitial mı gösteriyorsunuz?
    Çok iyi kazandırıyordu App Open Ads var şimdi, fakat Interstitial gibi etkli değil.
  • 14-12-2023, 20:21:02
    #5
    HTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rica ederim
    Splash ile home screen arasında Interstitial mı gösteriyorsunuz?
    Çok iyi kazandırıyordu App Open Ads var şimdi, fakat Interstitial gibi etkli değil.
    Girişte hiç reklam kullanmadım , uygulamalarımda genel olarak interstitial da çok az kullanırım , kullanıcıyı baymayı sevmiyorum , user experience benim için önemli fakat rewarded kişi talebiyle açıldığı için benim ana konum rewarded , artık abonelik ve ödemeli applerin üretimine ağırlık versem de rewardedi gözüm çok arıyor , özellikle şuanki bir projem için kesinlikle gerekli , facebooktan alma şansımız da kalmadı , ya risk alıp eşimin hesaptan admoba devam edeceğim ya da applovin gibi seçenekler var şuanda karşımda , kararsız kalmış durumdayım
  • 15-12-2023, 00:51:52
    #6
    cas.ai denemenizi tavsiye ederim. admob tarafi kaptilinca cas.ai kullanmaya başladım admob ile ayni geliri elde ediyorum şuan
  • 15-12-2023, 08:58:02
    #7
    srhttkz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cas.ai denemenizi tavsiye ederim. admob tarafi kaptilinca cas.ai kullanmaya başladım admob ile ayni geliri elde ediyorum şuan
    Teşekkür ederim inceleyeceğim.