Rica ederim

Splash ile home screen arasında Interstitial mı gösteriyorsunuz?
Çok iyi kazandırıyordu

App Open Ads var şimdi, fakat Interstitial gibi etkli değil.
Girişte hiç reklam kullanmadım , uygulamalarımda genel olarak interstitial da çok az kullanırım , kullanıcıyı baymayı sevmiyorum , user experience benim için önemli fakat rewarded kişi talebiyle açıldığı için benim ana konum rewarded , artık abonelik ve ödemeli applerin üretimine ağırlık versem de rewardedi gözüm çok arıyor , özellikle şuanki bir projem için kesinlikle gerekli , facebooktan alma şansımız da kalmadı , ya risk alıp eşimin hesaptan admoba devam edeceğim ya da applovin gibi seçenekler var şuanda karşımda , kararsız kalmış durumdayım