AdMob'dan ban yemiş App'e Meta Audience Network eklemenizi tavsiye ederim. Admob'un en az %70'i kadar gelir sağlar.
İtiraz ettiniz mi? Bknz: https://www.r10.net/adsense-ban/3911...kapatildi.html

Yeni hesapta biraz reskin ile eski uygulamalarınızı yayınlamanızda bir sakınca yok. Fakat reklam yerleşiminden dolayı geçersiz trafik'ten banlanmışsanız eğer; yeni hesapta aynı duruma maruz kalacaktır. O sebeple reklam yerleşimlerini kontrol etmenizde fayda var.