• 26-02-2007, 09:13:42
    #10
    Üyeliği durduruldu
    turkweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    18 inde banlandim aldim sakın mail felan yazma forumu takip et odemeler yapildi denildigi zaman git parani al garanti verebilirim
    evet sana katılıyorum arkadşım

    burda bilen bilmeyen bile bişey der. neymiş. maille ileşime geçicekmiş Allah'ım neler var ya. hangi akla hizmet böyle bir yorum yapıyorlar anlamadım gitti.

    Nese paran %99,9 gelecektir.Ödemeler geldiği gün git al bankandan. Burada tecrübeli abilerin var. Hele benim gibi ban manyağı olmuş bir abinden yardım almak zevkli olmalı
  • 26-02-2007, 12:34:09
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ben zaten kendımı yeterınce tecrubelı goruyorum yıende sağol yorumların için
  • 26-02-2007, 17:54:41
    #12
    İşin ilginç yanı benimki de 23'ünde kapandı.
  • 27-02-2007, 12:02:00
    #13
    geçde olsa odemem geldı baktım forumdan herkes 10 da odeme almış banlanna hesabın odemesı saat 11,30 da geldı...
  • 27-02-2007, 14:48:07
    #14
    merhaba
    dostum siz ban yediğiniz halde ödeme mi aldınız
    benim de durumum şu:aralık kazancımı netleşti,hesap ödeme seç.hata yaptığım için ocağa kalmıştı,ocak kazancım da netleşmişti,her ikisini şubat26 da ödeyeceklerini meille söylemişlerdi.Ancak şubat2 de ban yedim...ne olcak benim halim..alabilir miyim sence?
    saygılarımla
  • 27-02-2007, 22:42:28
    #15
    zaten gelmedıyse bugun gelmez,
    ıtıraz maılı atmıştım ıtırazınız red edıldı dıyorlar geçersız tıklamalar yasakdıyorlar hoş ben anlattım durumu birde not duşmuşler;
    sıstemımızden atıldığınız için bır daha uye olamassınız,
    aynı zamanda bir daha bizimle irtibata geçemezsiniz
  • 28-02-2007, 19:57:18
    #16
    Aynı posta bu sabah bana da gelmiş. Şimdi baktım. banlanmama rağmen 221 ytl yatmış.
  • 28-02-2007, 22:18:17
    #17
    güle güle harca
  • 01-03-2007, 17:09:14
    #18
    sağol. Bi de benim gibi bol kazanan bir reklam yayıncısını banlamasalardı süper olacaktı.
    Bence kaybeden Google oldu.