Konu
23 unde banlandım
27-02-2007, 12:02:00
#13
jackal
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
geçde olsa odemem geldı baktım forumdan herkes 10 da odeme almış banlanna hesabın odemesı saat 11,30 da geldı...