zaten gelmedıyse bugun gelmez,
ıtıraz maılı atmıştım ıtırazınız red edıldı dıyorlar geçersız tıklamalar yasakdıyorlar hoş ben anlattım durumu birde not duşmuşler;
sıstemımızden atıldığınız için bır daha uye olamassınız,
aynı zamanda bir daha bizimle irtibata geçemezsiniz