merhaba
dostum siz ban yediğiniz halde ödeme mi aldınız
benim de durumum şu:aralık kazancımı netleşti,hesap ödeme seç.hata yaptığım için ocağa kalmıştı,ocak kazancım da netleşmişti,her ikisini şubat26 da ödeyeceklerini meille söylemişlerdi.Ancak şubat2 de ban yedim...ne olcak benim halim..alabilir miyim sence?
saygılarımla