• 13-03-2009, 18:40:13
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hiç bir sebep göstermeden kapatılmış hesabım hata yaptığım konuyu bildirmemişler bu konuda bir şey yapılabilirmi ?

    Merhaba,

    Son zamanlarda kayıtlarımızı gözden geçirirken AdSense hesabınızın AdWords reklamverenleri için önemli bir risk oluşturduğunu fark ettik. Hesabınızı yayıncı ağında tutmamız reklamverenlerimiz için gelecekte mali açıdan zararlı olacağından hesabınızı devre dışı bırakmaya karar verdik.

    Bunun reklamverenlerimizin ve diğer AdSense yayıncılarımızın çıkarlarını korumak üzere alınmış gerekli bir önlem olduğunu düşündüğümüz için anlayışlı olmanızı rica ediyoruz. Bunun sizin için sıkıntılara yol açabileceğinin farkındayız ve bu yüzden anlayışınız ve işbirliğiniz için şimdiden teşekkür ederiz.

    Hesabınız veya yaptığımız işlemler hakkında sorunuz varsa lütfen bu e-postayı yanıtlamayın. https://www.google.com/adsense/suppo...y?answer=57153 adresini ziyaret ederek daha fazla bilgi edinebilirsiniz.

    Saygılar,

  • 14-03-2009, 13:59:31
    #2
    Günlük kazancınız ne kadardı
  • 14-03-2009, 14:01:09
    #3
    M3N
    Üyeliği durduruldu
    aynı nedenle benimde günlük kazancı 25-30$ arasi değişen hesabımı kapattılar.
  • 14-03-2009, 19:25:22
    #4
    Yönetici onayı bekliyor
    15-25 arası değişiyordu bir kanalda tık başına 30-50 cent arası olmaya başlamıştı.tık oranı 100 de 0.5 falan çok da az tıklanıyordu yani. 2003 den beri aynı hesaptayım tek uyarı bile almadım .
  • 14-03-2009, 20:28:29
    #5
    Ya ben de son 10 gündür İngilizce özgün içeriğe sahip bir sitemden $20-$25 almaya başlamıştım (6-7 aydır da $5-15 arasıydı). Cuma akşamı adsense hesabınız kapatıldı diye email geldi. Sanırım Türkiye'de böyle bir temizliğe mi başladılar ne. Adamlar takdir edeceklerine ne yapıyorlar.

    Ben adam akıllı bir emaill attım ve bekliyorum yanıtları için. Ama bir tarafdan da nasıl Google Adsense bağımlı kalmadan webden para kazanılırı araştırıyorum. Belki geç bu fikir oluştu ama sanırım kaçınılmazdı.

    Şimdi oturup yine 1 sene kassam ve bu seviyelerde bir site yapsam sonra bir gece ansızın "hesabınızı kapattık" durumunu yaşamak istemiyorum.

    Benim de bu konudaki yazılarımı buradan okuyabilirsiniz.
  • 14-03-2009, 20:32:11
    #6
    Yönetici onayı bekliyor
    Benimde cuma akşamı kapatıldı sanırım otomatik olarak değil kişisel olarak gözden geçirerek kapatıyorlar .Ben mail falan atmıyacağım açmaya niyetleri olsa kapatmadan önce uyarırlardı.Kısacası adsense güvenip iş yapmamak lazım .
  • 21-03-2009, 15:14:40
    #7
    arkadaşlar benide korkuttunuz şimdi.
  • 21-03-2009, 15:23:29
    #8
    Ben geçen ay attım hala cevap gelmedi geleceğinide sanmıyorum artık o yuzdenden adsenseden umudu kestik
  • 21-03-2009, 19:39:40
    #9
    Günlük 10 - 15 Dolar olan hesabım kapatıldı ! Hayırlı Olsun .