Ya ben de son 10 gündür İngilizce özgün içeriğe sahip bir sitemden $20-$25 almaya başlamıştım (6-7 aydır da $5-15 arasıydı). Cuma akşamı adsense hesabınız kapatıldı diye email geldi. Sanırım Türkiye'de böyle bir temizliğe mi başladılar ne. Adamlar takdir edeceklerine ne yapıyorlar.
Ben adam akıllı bir emaill attım ve bekliyorum yanıtları için. Ama bir tarafdan da nasıl Google Adsense bağımlı kalmadan webden para kazanılırı araştırıyorum. Belki geç bu fikir oluştu ama sanırım kaçınılmazdı.
Şimdi oturup yine 1 sene kassam ve bu seviyelerde bir site yapsam sonra bir gece ansızın "hesabınızı kapattık" durumunu yaşamak istemiyorum.
Benim de bu konudaki yazılarımı
buradan okuyabilirsiniz.