Benimde cuma akşamı kapatıldı sanırım otomatik olarak değil kişisel olarak gözden geçirerek kapatıyorlar .Ben mail falan atmıyacağım açmaya niyetleri olsa kapatmadan önce uyarırlardı.Kısacası adsense güvenip iş yapmamak lazım .