Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Benimde cuma akşamı kapatıldı sanırım otomatik olarak değil kişisel olarak gözden geçirerek kapatıyorlar .Ben mail falan atmıyacağım açmaya niyetleri olsa kapatmadan önce uyarırlardı.Kısacası adsense güvenip iş yapmamak lazım .