Yıllardır adsense kullanıyorum ve ilk defa reklamlara browser kaydırırken tıkladım. Tabiki isteyerek yapmadığım birşeydi.
Ardından mail attım google'a böyle böyle oldu yalnışlıkla tıkladım diye. sizce bu benim için bir sorun teşkil edermi? yani banlanmam dimi bu yüzden tek tık için?
güzel soru ve güzel bi gün stres yapmama gerek yok sanırım