• 21-12-2008, 15:18:01
    #10
    Üyeliği durduruldu
    bu beni rahatlattı işte. kendi yardım ve desteğindede diğeri yazıyordu böyle bişeyi görmek sevindirici ilgilendiği için tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum. içim rahatladı
  • 21-12-2008, 15:24:07
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hiç bişey olmaz . burda bu olay başına gelmeyen webmaster yoktur kolay gelsin
  • 21-12-2008, 15:37:25
    #12
    Hocam Dert Etme Sen sonuçta tık sayısı 3-5 değil. 1 kere yanlışlıkla tıklamışsınız. içinizi Ferah tutun. Her Webmasterin Başına Gelir.
  • 21-12-2008, 15:44:27
    #13
    Benim elim ara sıra kayıyor. Bir sorun çıkmıyor...
  • 21-12-2008, 15:49:03
    #14
    Ben bazen gerçekten ilgimi çeken gerçekten girmek istediğim sitenın reklamı oluyor tıklıyorum giriyorum bişi olmadı suana kadar 4 yıldır adsense kullanıyorum.
  • 21-12-2008, 15:53:58
    #15
    adsense'i ilk kullanmaya başladığımda 50 tane blogspot sitesi açmıştım 1 sene önce sonra bir kaç arkadaşa hepsine tıklatmıştım :d 3-5 günde 50 $ ı geçti haftasına kalmadan hesabımı kapattılar

    konu dışı ama anlatmak istedim , varsa bir hatam af-ola ))