yok canım bişi olmaz o kadardan. kasıtlı bi davranış değil sonuçta ki kasıtlı olmasa bile iyi niyetliliğinle bunu bildirmişsin, bi sorun çıkmaz. Zaten adamlar biri hesabına tıklasada kapatsak diye beklemiyorlar ya, bu tıklama işi fazlalaştıkça botlar farkediyor doğal olarak ve olağan dışı bişi olduğunu farkediyorlar. Yani lafın özü, rahat olabilirsin, strese gerek yok (: