Sen adamsın
Sen cansın
Sen herşeysin
Sen zekisin
Sen akıllısın
Sen herşeyi anlarsınSen ne şaka ne ego ne reklam bilirsin
Sen şeysin hmm delikanlı
Yahu sen neysin böyle 🤔
Senden hoşlanmıyorum yazma lütfen konularıma . Ha benim için fark etmez her türlü gömerim mesajlarını yere ama gerek yok Zap yap sen beni görunce bir konuda alt f4 yap hatta 🙂
şimdi sana güzel birşey söylerdimde neyse be egoist kardeş

ne yaptın şimdi egoist ve zeki biriyimmi demeye calıstın ? neyse zeka küpü konu senin değil farkındaysan adamada cevap verdim senin gibi egoistlik yapmadım.
bukadar önemsendiğini sanma be sadece gelip burda madur olmuş insanlarla düzgün konuşmayı bil adam seni terslese söyleyebilecek kelimen yok sen burda show reklam peşindesin.
senin gibilerin bu forumda bile yeri olmamalı aslında (kendi düşüncem)