• 06-12-2019, 16:51:15
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ​​​​
    arnold adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla bende hayranım bu gereksiz bilgi kirliliği içindeki gereksiz egona aslında buda bi başarı biliyormusun bunuda ekle egona

    konu konu gezerken reklam yapma kardeş pazarlamada berbatsın.




    banlanmada gün veriyorlarmı ? benim bildigim banlanmada kökten kapatıyorlar (pinterest hesabını)
    Sen adamsın
    Sen cansın
    Sen herşeysin
    Sen zekisin
    Sen akıllısın
    Sen herşeyi anlarsınSen ne şaka ne ego ne reklam bilirsin
    Sen şeysin hmm delikanlı
    Yahu sen neysin böyle 🤔
    Senden hoşlanmıyorum yazma lütfen konularıma . Ha benim için fark etmez her türlü gömerim mesajlarını yere ama gerek yok Zap yap sen beni görunce bir konuda alt f4 yap hatta 🙂
  • 06-12-2019, 16:56:52
    #11
    Amojunn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Sen adamsın
    Sen cansın
    Sen herşeysin
    Sen zekisin
    Sen akıllısın
    Sen herşeyi anlarsınSen ne şaka ne ego ne reklam bilirsin
    Sen şeysin hmm delikanlı
    Yahu sen neysin böyle 🤔
    Senden hoşlanmıyorum yazma lütfen konularıma . Ha benim için fark etmez her türlü gömerim mesajlarını yere ama gerek yok Zap yap sen beni görunce bir konuda alt f4 yap hatta 🙂
    şimdi sana güzel birşey söylerdimde neyse be egoist kardeş ne yaptın şimdi egoist ve zeki biriyimmi demeye calıstın ? neyse zeka küpü konu senin değil farkındaysan adamada cevap verdim senin gibi egoistlik yapmadım.
    bukadar önemsendiğini sanma be sadece gelip burda madur olmuş insanlarla düzgün konuşmayı bil adam seni terslese söyleyebilecek kelimen yok sen burda show reklam peşindesin.
    senin gibilerin bu forumda bile yeri olmamalı aslında (kendi düşüncem)
  • 06-12-2019, 17:00:23
    #12
    arnold adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdi sana güzel birşey söylerdimde neyse be egoist kardeş ne yaptın şimdi egoist ve zeki biriyimmi demeye calıstın ? neyse zeka küpü konu senin değil farkındaysan adamada cevap verdim senin gibi egoistlik yapmadım.
    bukadar önemsendiğini sanma be sadece gelip burda madur olmuş insanlarla düzgün konuşmayı bil adam seni terslese söyleyebilecek kelimen yok sen burda show reklam peşindesin.
    senin gibilerin bu forumda bile yeri olmamalı aslında (kendi düşüncem)
    Sen burda surda mesaj yazarken ben bu insanlar.ban yemesin diye 1000 tane site açıp analizler yapıyorum bir uğrasim var bu konuda 😉 değüşüksünüz 🙃 konuyu daha çok yormayalim konu açan dostuma selam ediyorum her konuda bana danışabilir başkaları gibi gereksiz yorumlar yerine tecrübelerimi.paylasırım 😉 daha onca ban yemeden nasıl hesap açarsınız diye konu açtım.sendin galiba bilmiyorum senin gibi birileri reklam.yapma diye konuyu sildirdi bana sinriden 😌 adamlara.bilgi vermemi engelleyip reklam karşıtı olmak basil.bir düşüncedir yahu
  • 06-12-2019, 17:06:46
    #13
    Amojunn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen burda surda mesaj yazarken ben bu insanlar.ban yemesin diye 1000 tane site açıp analizler yapıyorum bir uğrasim var bu konuda 😉 değüşüksünüz 🙃 konuyu daha çok yormayalim konu açan dostuma selam ediyorum her konuda bana danışabilir başkaları gibi gereksiz yorumlar yerine tecrübelerimi.paylasırım 😉 daha onca ban yemeden nasıl hesap açarsınız diye konu açtım.sendin galiba bilmiyorum senin gibi birileri reklam.yapma diye konuyu sildirdi bana sinriden 😌 adamlara.bilgi vermemi engelleyip reklam karşıtı olmak basil.bir düşüncedir yahu
    ne yazdın veya ne saçmaladın ? önce düzgün yazmayı ögren kardeş.

    analizlerini gördük gurubumda bir kardeş malesef almış senin yaptıgın neyse artık onu. kullanamadan kenarda duruyor yazık değilmi okadar para vermiş bir işe yaramaması ben buna karşıyım işte bişi yaptık diye bas bas reklam yaparlar sattıkdan sonra çirkef olurlar.

    son olarak dostum ben bu iş için yaptıgım programı bile satmaya kalksam burda hiç bir egitmen satış yapamaz yapmayı bırak konu dahi açmazlar bence kiminle yazıştıgına veya ne yazdıgına dikkat et sonra düşünerek acaba ne yazıyorum yazdıgım okunabiliyormu diye tekrar yaz egoist. hadi sana hayırlı cumalar kardeş bol şans
  • 06-12-2019, 17:10:24
    #14
    İşte beyler anlatamak istediğim bu kimi sadece kendisi kazanır bunu düşünür kimisi de benim gibi bulduğu yöntemi paylaşır herkes le ayrıca eğitimim sizin grupta elden ele geziyor sanırım 🤔 kim o şahıs buraya yazar mısın .lütfen
  • 06-12-2019, 17:22:05
    #15
    Amojunn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşte beyler anlatamak istediğim bu kimi sadece kendisi kazanır bunu düşünür kimisi de benim gibi bulduğu yöntemi paylaşır herkes le ayrıca eğitimim sizin grupta elden ele geziyor sanırım 🤔 kim o şahıs buraya yazar mısın .lütfen
    dostum dikkate alma yatıgın olayı bu kadar. ben buradan bana yardım isteyen kişilere daha iyi iletişim kurmak için gurubum içerisindeki arkadaşları her birinede ayrı ayrı egitimlerimide verdim Allaha şükür kazanmayada başladılar kimse senin şeyini dikkate bile almadı almazda boşuna heyecan yapma

    hadi tekrardan bol şans sana. geliştir kendini geliştir.
  • 06-12-2019, 17:22:32
    #16
    Bozstorm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar dün akşam gelen maille hesabım 14 gün ban yedi nedeni ise 3 kez DMCA lı bir pini eklemişim daha önce böyle birşey başına gelen var mı ?
    Bu 14 gün içinde bir telif ihlali daha yiyeceksiniz ve hesap tamamen kapanacak. Geçmiş olsun.
  • 06-12-2019, 18:06:21
    #17
    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu 14 gün içinde bir telif ihlali daha yiyeceksiniz ve hesap tamamen kapanacak. Geçmiş olsun.
    Konuma amlamlı bir yorum yazdığın içinteşekkür ederim
  • 06-12-2019, 18:10:31
    #18
    O da bir şey mi, kıt İngilizcem yüzünden stackoverflow ailesinden 2 kez full ban yemiş adamı.