Amojunn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen burda surda mesaj yazarken ben bu insanlar.ban yemesin diye 1000 tane site açıp analizler yapıyorum bir uğrasim var bu konuda 😉 değüşüksünüz 🙃 konuyu daha çok yormayalim konu açan dostuma selam ediyorum her konuda bana danışabilir başkaları gibi gereksiz yorumlar yerine tecrübelerimi.paylasırım 😉 daha onca ban yemeden nasıl hesap açarsınız diye konu açtım.sendin galiba bilmiyorum senin gibi birileri reklam.yapma diye konuyu sildirdi bana sinriden 😌 adamlara.bilgi vermemi engelleyip reklam karşıtı olmak basil.bir düşüncedir yahu
ne yazdın veya ne saçmaladın ? önce düzgün yazmayı ögren kardeş.

analizlerini gördük gurubumda bir kardeş malesef almış senin yaptıgın neyse artık onu. kullanamadan kenarda duruyor yazık değilmi okadar para vermiş bir işe yaramaması ben buna karşıyım işte bişi yaptık diye bas bas reklam yaparlar sattıkdan sonra çirkef olurlar.

son olarak dostum ben bu iş için yaptıgım programı bile satmaya kalksam burda hiç bir egitmen satış yapamaz yapmayı bırak konu dahi açmazlar bence kiminle yazıştıgına veya ne yazdıgına dikkat et sonra düşünerek acaba ne yazıyorum yazdıgım okunabiliyormu diye tekrar yaz egoist. hadi sana hayırlı cumalar kardeş bol şans