valla bende hayranım bu gereksiz bilgi kirliliği içindeki gereksiz egona

aslında buda bi başarı biliyormusun bunuda ekle egona
konu konu gezerken reklam yapma kardeş pazarlamada berbatsın.
banlanmada gün veriyorlarmı ? benim bildigim banlanmada kökten kapatıyorlar (pinterest hesabını)
Sen adamsın
Sen cansın
Sen herşeysin
Sen zekisin
Sen akıllısın
Sen herşeyi anlarsınSen ne şaka ne ego ne reklam bilirsin
Sen şeysin hmm delikanlı
Yahu sen neysin böyle 🤔
Senden hoşlanmıyorum yazma lütfen konularıma . Ha benim için fark etmez her türlü gömerim mesajlarını yere ama gerek yok Zap yap sen beni görunce bir konuda alt f4 yap hatta 🙂