• 20-10-2019, 10:06:55
    #10
    Daha önce bu zamana kadar bu şekilde nasıl onayladı ki :-)



    alperen01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Görmemesinin nedeni php kodlarının içine html kodları yazdığınızdan dolayı hocam sayfanın en altına gelip aşağıda verdiğim gibi yapın yani php kodlarının bittiği kısmın altına html kodları yazabilirsiniz bir de öyle deneyin.
    <html>
    <head>

    //BURAYA KODLARI YAPIÅžTIRIN.

    </head>
    </html>
    Hocam eski banlanan hesapta bu şekildeydi zaten en üstteki Head tagından once html yazıyor. Eski hesap nasıl onaylandı ki ?
  • 20-10-2019, 10:39:15
    #11
    Canmemis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yeni adsense hesabı açtım. Verdiği kodu head tagları arasına ekliyorum. Ama bu seferde kodu bulamıyor adsense. Bu durumda ne yapmam gerekli?





    Hiç yoktan bunu cozsem yeni adsense ile devam ederim ama bu da hata veriyor.
    Temanızı değiştirip tekrar deneyin.
  • 20-10-2019, 11:05:34
    #12
    Zaten adsense iyicene sıktı 5 6 hesabım vardı hepsi yakınlarımın arkadaşlarımın üzerine vs.hepsine onay almıştım ve siteleri wordpress blogdu.Hepsi ya geçersiz etkinlikten askıya alındı ya da hepsi durduruldu.Benim görüşüm şu adsense artık bahane arıyor yayıncıdan yana değil de reklamverenden yana hem de bu yaptıkları işlerine geliyor.
  • 20-10-2019, 11:25:11
    #13
    umut0234 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten adsense iyicene sıktı 5 6 hesabım vardı hepsi yakınlarımın arkadaşlarımın üzerine vs.hepsine onay almıştım ve siteleri wordpress blogdu.Hepsi ya geçersiz etkinlikten askıya alındı ya da hepsi durduruldu.Benim görüşüm şu adsense artık bahane arıyor yayıncıdan yana değil de reklamverenden yana hem de bu yaptıkları işlerine geliyor.
    Artık bende artniyey aramaya başladım. 3 ay önce yine aynı şekilde uyarı yaparak 30 dün askıya aldı hesabımı. Şimdide banladi. Ya gelir elde etsem hesapta para olsa diyeceğim ki haksız kazanç yaptım ondan oldu. Ama haftada 2 TL para içinde bu yapılır mı?
  • 20-10-2019, 13:00:37
    #14
    Canmemis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artık bende artniyey aramaya başladım. 3 ay önce yine aynı şekilde uyarı yaparak 30 dün askıya aldı hesabımı. Şimdide banladi. Ya gelir elde etsem hesapta para olsa diyeceğim ki haksız kazanç yaptım ondan oldu. Ama haftada 2 TL para içinde bu yapılır mı?
    Tüketici mahkemesine şikayet edin hocam hizmet verdiniz karşılığını vermesi gerekiyor. Devlet görevini yapmalı burası adsense çiftliği değil.
  • 23-11-2019, 23:51:15
    #15
    ben de ban yedim panele bile sokmuyor. bu ayın 22 gunluk kazancı nolacak şimdi onu bari yatırırlar mı?