Merhaba arkadaşlar dün gece bu şekilde bir mail geldi. Bu durumda ne yapmam gerekli? Geçersiz tıklama diyor ama sitede zaten 1 haftadır hiç tıklama bile yok.
Bulunduğunuz ihlal hakkında sınırlı miktarda bilgi verebiliyoruz. Bu
durumun rahatsız edici olabileceğinin farkındayız. Ancak, kasten ihlalde
bulunan kişiler bu bilgileri saptama sistemlerimizi atlatmak için
kullanabileceğinden, bu tedbir amaçlı önlemleri aldık.
Bazı durumlarda, yayıncılar, ihlali gidermek için önemli değişiklikler
yapabilir ve AdSense program politikalarına (google.com/adsense/policies)
uymaya isteklidir. Bu nedenle, size sorunu birlikte çözme fırsatı tanımak
üzere bir itiraz süreci sunuyoruz. Size bu süreçte yardımcı olmak için,
itirazınızı göndermeden önce incelemeniz amacıyla hesap kapatma konusunda
en yaygın nedenleri içeren bir liste hazırladık. Bu listeye
http://support.google.com/adsense/bi...answer=2660562 adresinden
ulaşabilirsiniz. Lütfen itirazınızda kapsamlı bir analiz sunduğunuzdan emin
olun. İtirazınızı
https://support.google.com/adsense/b...pe=appeal_form
adresinden gönderebilirsiniz. Biz de ardından itirazınızı işleme koyarız
Adsense hesabı durduruldu
14
●807
- 20-10-2019, 09:55:27Hayır kesinlikle bu şekilde bir işlem yapmadım. Sürekli olarak makale yazdığım günlük paylaşım yaptığım tam yeni yeni hit almaya başlayan teknoloji blog sitesi.alperen01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-10-2019, 09:58:00Ya da adsense politikalarına uymayan bir içerik paylaşmışsınızdır hocam bazen bundan dolayı da hesap askıya alınabiliyor yazılarınızı gözden geçirip tekrar itiraz etmeyi deneyin %60 blogunuzdaki yazılardandr.Canmemis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-10-2019, 09:59:17Hocam şimdi o hesabı unutuyorum itirazda birşey çıkmaz diyorlar. Yeni adsense için kodu ekliyorum head tagları arasına ama adsense kodu görmüyor.alperen01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-10-2019, 10:03:52Görmemesinin nedeni php kodlarının içine html kodları yazdığınızdan dolayı hocam sayfanın en altına gelip aşağıda verdiğim gibi yapın yani php kodlarının bittiği kısmın altına html kodları yazabilirsiniz bir de öyle deneyin.Canmemis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
<html>
<head>
//BURAYA KODLARI YAPIÅžTIRIN.
</head>
</html>

