Artık bende artniyey aramaya başladım. 3 ay önce yine aynı şekilde uyarı yaparak 30 dün askıya aldı hesabımı. Şimdide banladi. Ya gelir elde etsem hesapta para olsa diyeceğim ki haksız kazanç yaptım ondan oldu. Ama haftada 2 TL para içinde bu yapılır mı?
Tüketici mahkemesine şikayet edin hocam hizmet verdiniz karşılığını vermesi gerekiyor. Devlet görevini yapmalı burası adsense çiftliği değil.