• 23-07-2008, 13:58:05
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar merak ediyorum.reklamstore'dan banlanan varmı?
  • 23-07-2008, 14:00:06
    #2
    Üyeliği durduruldu
    hahh tamam konunun yeri burası
  • 23-07-2008, 14:00:08
    #3
    Üyeliği durduruldu
    uzun süredir reklamstoreyle çalıştım, hiç öyle bir olay duymadım.
  • 23-07-2008, 14:00:52
    #4
    Valla ben banlanmadım hesabımda o kadar bi para yok zaten geçersiz tık tesbitinde banlarlar reklamstorenin altyapısı bunları ölçebilecek kadar sağlamdır sanırım ki sağlam olmasaydı bu kadar süredir çalışmaz idi yolun yarısından geri dönerlerdi...
  • 23-07-2008, 14:01:00
    #5
    Benim ilk hesabım banlanmıştı..
    İçeride 20 ytl filan kaldı..
    Tıklama oranı %20 filandı ama
  • 23-07-2008, 14:05:10
    #6
    LineDizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tıklama oranı %20 filandı ama
    o hesapta hile olmasa bile banlarlar çünkü kurallarında sebebi ne olursa olsun diğer sitelere göre tıklanma oranı çok olanı banlıyolar
  • 17-10-2008, 11:48:17
    #7
    ben de banlandım üstelik sitemin hiti 30 k civarındaydı tıklamaya teşvik nedeniyle banladılar ben de adtech e geçtim biraz fazla vergi kesiyorlar ama olsun buna da Şükür