Valla ben banlanmadım hesabımda o kadar bi para yok zaten geçersiz tık tesbitinde banlarlar reklamstorenin altyapısı bunları ölçebilecek kadar sağlamdır sanırım ki sağlam olmasaydı bu kadar süredir çalışmaz idi yolun yarısından geri dönerlerdi...