Konu
reklamstore'dan banlanan varmı?
17-10-2008, 11:48:17
#7
sdu35
ben de banlandım üstelik sitemin hiti 30 k civarındaydı tıklamaya teşvik nedeniyle banladılar ben de adtech e geçtim biraz fazla vergi kesiyorlar ama olsun buna da Şükür