• 06-07-2008, 13:55:52
    #1
    Merhaba arkadaşlar ben kendi blog sitemde adsense yayınlıyorum ve geçenlerde misafirlerimiz vardı adsense kontrolümü yapdığım bilgisayardan reklamlarıma tıklamıslar sitemde gezerken bikaç kez defa da değil yakaladım kaç kez, çocuk işte ilgi çekici reklamlara dayanamıyorlar peki bunu googleye nasıl bildircem hangi adresden bildircem, banlanırmıyım? bildirmem de fayda varmı yardımcı olurmusunuz
    şimdiden saolun
  • 08-07-2008, 16:29:28
    #2
    Üyeliği durduruldu
    hesabınızda bize ulaşın linkinden gerekli kategoriyi seçerek adsense e konuyla ilgilim mail atarsanız ilgilenirler....Hatta bunu bildirdiğin için memnun oluyorlar
  • 08-07-2008, 16:32:53
    #3
    Bende'de oluyor bu ara sıra el kayması vs. olabiliyorlar bunu göz önünde bulunduruyorlar ama çok tıklama ve seri şekilde ( her gün tıklama ) olursa hesabını kesiyorlar ; yanlış tıklamayı biliyorlar ilk adsenseyi kullanmaya başladığımda uyarı mail atmışlardı lütfen kendi sitenizde reklamlarınızı tıklamayın diye ben o an aladım
  • 08-07-2008, 16:38:11
    #4
    ben tarayıcıdan reklamları engelledim tıklamamak için
  • 09-07-2008, 22:47:21
    #5
    Yeni konu açamadığım için buranın peşine eklemeyi uygun gördüm
    Google adsense sorunum şöyle başladı. ftp den klasor ve dosya yazma izinleriin ayarladıktan sonra reklamlar görünmez oldu. ne kadarda eski haline geri getirdiysem bir türlü olmadı. Ancak sitemin yedeğini localhostta çalıştırırken reklamlar Türkçe yerine İngilizce çıkıyor. yani görünüyor. ayrıca Arama için AdSense bölümünde de sitemde arama yaparken "forbiden" ile başlayan garip ve uzun bir hata alıyorum. ancak aynı şeyi localhostta denediğimde hiç sorunsuzca çalışıyor ve Google özel aramadan hiç hata falan almıyorum. Adsense hesabıma girdiğimde Raporlar bölümünde bugünki gösterimlerde gösterim sayılarını falan gösteriyor. ve hesabıma bugünki kazancın karşısında 0,17 $ olarakta para gösteriyor.
    Defalarca mail yazdım sadece bana aşağıdaki
    (AdSense Yardım Forumu | Google Groups).
    bu ve buna benzer google sorun giderme sayfalarında sorunuma cevap bulmam gerektiğini yazan cevap alıyorum.
    Sorunuma çözüm bulacak olana şimdiden çok teşekkür ederim.
    site adresim
    Erzurum Forum
  • 09-07-2008, 22:56:39
    #6
    Domain ban yemiş olabilir dostum.Ama mutlaka mail gelmeliydi benimkisi sadece tahmin.