Bende'de oluyor bu ara sıra el kayması vs. olabiliyorlar bunu göz önünde bulunduruyorlar ama çok tıklama ve seri şekilde ( her gün tıklama ) olursa hesabını kesiyorlar ; yanlış tıklamayı biliyorlar ilk adsenseyi kullanmaya başladığımda uyarı mail atmışlardı lütfen kendi sitenizde reklamlarınızı tıklamayın diye ben o an aladım