Merhaba arkadaşlar ben kendi blog sitemde adsense yayınlıyorum ve geçenlerde misafirlerimiz vardı adsense kontrolümü yapdığım bilgisayardan reklamlarıma tıklamıslar sitemde gezerken bikaç kez defa da değil yakaladım kaç kez, çocuk işte ilgi çekici reklamlara dayanamıyorlar

peki bunu googleye nasıl bildircem hangi adresden bildircem, banlanırmıyım? bildirmem de fayda varmı yardımcı olurmusunuz
şimdiden saolun