2012 yılında bi haber sebebiyle ban yiyen sitemi yenilemiştim. Adsense eklemediğim için banlı olduğunu dahi unuttum.
Neyse dün akşam aklıma geldi ve ban itiraz formu doldurdum.Abartmadan yalana kaçmadan olanı biteni anlatıp banın açılmasını rica ettim ve 10 dakika sonra banın açıldığını belirten şu mail geldi:
Sayın Kullanıcımız,
Google AdSense'le bağlantı kurduğunuz için
teşekkür ederiz. Kayıtlarımıza göre, http://
www.***.com sitesi için itirazınız
kabul edilmiştir.
48 saat içinde sitenizde reklam sunumuna devam
edildiğini göreceksiniz.
Sabrınız için teşekkür ederiz.
Saygılarımızla,
Google AdSense Ekibi
İş yerinde olduğum için reklam henüz ekleyemedim ama dün 10 dakikada bu mesajın gelmesi mutlu etti beni. Bi sıkıntı olmaz umarım daha sonra.
10 Dakikada Ban Açıldı
8
●875
- 30-10-2013, 10:33:08
- 30-10-2013, 10:51:27genelde 30 dk içerisinde dönüş yapıyorlar zaten...
en azından bugüne kadar 4 kere ban açtırdım. en uzun beklediğim 2 saatti - 30-10-2013, 10:53:49Süre normal hocam 30 40 dakika içindede dönüş yapıyorlar bazen, hayırlı olsun
- 30-10-2013, 11:03:42Sağolun hocam.Kirkhammett adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
s7e7v7e7n7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleDoğrudur hocalar, daha önce hiç banla ugrasmadigim için ne kadar sürede oluyor bilmiyorum. Güzel oldu amaErginYilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
emrah1302 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleEvet form Türkçe idi ve Türkçe doldurdum. Mobilim şu aksam link veririm. bu arada hepsi aynı itiraz linki değil mi?burak16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 30-10-2013, 19:48:03burak16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleemrah1302 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İtiraz için kullandığım link: https://support.google.com/adsense/c...olation_appeal
Gönderdiğim metni tabi ki size veremem. Sade bir dille sorunu çözdüğüme dair bir metindi.mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
