• 30-10-2013, 10:33:08
    #1
    2012 yılında bi haber sebebiyle ban yiyen sitemi yenilemiştim. Adsense eklemediğim için banlı olduğunu dahi unuttum.

    Neyse dün akşam aklıma geldi ve ban itiraz formu doldurdum.Abartmadan yalana kaçmadan olanı biteni anlatıp banın açılmasını rica ettim ve 10 dakika sonra banın açıldığını belirten şu mail geldi:

    Sayın Kullanıcımız,
    Google AdSense'le bağlantı kurduğunuz için
    teşekkür ederiz. Kayıtlarımıza göre, http://
    www.***.com sitesi için itirazınız
    kabul edilmiştir.
    48 saat içinde sitenizde reklam sunumuna devam
    edildiğini göreceksiniz.
    Sabrınız için teşekkür ederiz.
    Saygılarımızla,
    Google AdSense Ekibi

    İş yerinde olduğum için reklam henüz ekleyemedim ama dün 10 dakikada bu mesajın gelmesi mutlu etti beni. Bi sıkıntı olmaz umarım daha sonra.
  • 30-10-2013, 10:38:41
    #2
    hadi hayırlı olsun bakalım.
  • 30-10-2013, 10:51:27
    #3
    genelde 30 dk içerisinde dönüş yapıyorlar zaten...

    en azından bugüne kadar 4 kere ban açtırdım. en uzun beklediğim 2 saatti
  • 30-10-2013, 10:53:49
    #4
    Süre normal hocam 30 40 dakika içindede dönüş yapıyorlar bazen, hayırlı olsun
  • 30-10-2013, 10:56:50
    #5
    formu türkçe mi yazdınız hocam?
    birde linkini verebilir misiniz?
  • 30-10-2013, 10:56:56
    #6
    itiraz linki alabilirmiyim
  • 30-10-2013, 11:03:42
    #7
    Kirkhammett adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hadi hayırlı olsun bakalım.
    Sağolun hocam.

    s7e7v7e7n7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    genelde 30 dk içerisinde dönüş yapıyorlar zaten...

    en azından bugüne kadar 4 kere ban açtırdım. en uzun beklediğim 2 saatti
    ErginYilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Süre normal hocam 30 40 dakika içindede dönüş yapıyorlar bazen, hayırlı olsun
    Doğrudur hocalar, daha önce hiç banla ugrasmadigim için ne kadar sürede oluyor bilmiyorum. Güzel oldu ama

    emrah1302 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    formu türkçe mi yazdınız hocam?
    birde linkini verebilir misiniz?
    burak16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    itiraz linki alabilirmiyim
    Evet form Türkçe idi ve Türkçe doldurdum. Mobilim şu aksam link veririm. bu arada hepsi aynı itiraz linki değil mi?
  • 30-10-2013, 16:01:14
    #8
    yazınızı örnek alarak alabilir miyim?
  • 30-10-2013, 19:48:03
    #9
    burak16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    itiraz linki alabilirmiyim
    emrah1302 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    formu türkçe mi yazdınız hocam?
    birde linkini verebilir misiniz?

    İtiraz için kullandığım link: https://support.google.com/adsense/c...olation_appeal



    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yazınızı örnek alarak alabilir miyim?
    Gönderdiğim metni tabi ki size veremem. Sade bir dille sorunu çözdüğüme dair bir metindi.