hadi hayırlı olsun bakalım.
Sağolun hocam.
genelde 30 dk içerisinde dönüş yapıyorlar zaten...
en azından bugüne kadar 4 kere ban açtırdım. en uzun beklediğim 2 saatti
Süre normal hocam 30 40 dakika içindede dönüş yapıyorlar bazen, hayırlı olsun
Doğrudur hocalar, daha önce hiç banla ugrasmadigim için ne kadar sürede oluyor bilmiyorum. Güzel oldu ama
formu türkçe mi yazdınız hocam?
birde linkini verebilir misiniz?
itiraz linki alabilirmiyim
Evet form Türkçe idi ve Türkçe doldurdum. Mobilim şu aksam link veririm. bu arada hepsi aynı itiraz linki değil mi?