2012 yılında bi haber sebebiyle ban yiyen sitemi yenilemiştim. Adsense eklemediğim için banlı olduğunu dahi unuttum.

Neyse dün akşam aklıma geldi ve ban itiraz formu doldurdum.Abartmadan yalana kaçmadan olanı biteni anlatıp banın açılmasını rica ettim ve 10 dakika sonra banın açıldığını belirten şu mail geldi:

Sayın Kullanıcımız,
Google AdSense'le bağlantı kurduğunuz için
teşekkür ederiz. Kayıtlarımıza göre, http://
www.***.com sitesi için itirazınız
kabul edilmiştir.
48 saat içinde sitenizde reklam sunumuna devam
edildiğini göreceksiniz.
Sabrınız için teşekkür ederiz.
Saygılarımızla,
Google AdSense Ekibi

İş yerinde olduğum için reklam henüz ekleyemedim ama dün 10 dakikada bu mesajın gelmesi mutlu etti beni. Bi sıkıntı olmaz umarım daha sonra.