• 07-10-2024, 01:35:43
    #1
    Google reklamlarında gelen kazançlar için 2 fatura kesiyorum.
    1) Yurt içi gösterim hizmeti olarak %20 kdv li
    2) Yurt dışı gösterim hizmeti olarak Kdv'i 0 gösteriyorum. (Fatura tipi: İstisna seçiyorum) Açıklamayada: Kanunun (11/1-a) maddesi kapsamında KDV muafiyeti vardır.

    Bu şekilde kesmek doğru mu? Uzman arkadaşlar yardımcı olabilir mi, doğrusu neyse o şekilde yapalım.
  • 07-10-2024, 01:39:04
    #2
    red5553 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google reklamlarında gelen kazançlar için 2 fatura kesiyorum.
    1) Yurt içi gösterim hizmeti olarak %20 kdv li
    2) Yurt dışı gösterim hizmeti olarak Kdv'i 0 gösteriyorum. (Fatura tipi: İstisna seçiyorum) Açıklamayada: Kanunun (11/1-a) maddesi kapsamında KDV muafiyeti vardır.

    Bu şekilde kesmek doğru mu? Uzman arkadaşlar yardımcı olabilir mi, doğrusu neyse o şekilde yapalım.
    Aynen bende öyle yapıyorum fakat yine de unutma yurtdışı gelirlerinden %40 vergi alacaklar. Muhaseben ile görüş konuyu, bunun şartları hakkında.
  • 07-10-2024, 01:40:42
    #3
    gokhan_saglam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen bende öyle yapıyorum fakat yine de unutma yurtdışı gelirlerinden %40 vergi alacaklar. Muhaseben ile görüş konuyu, bunun şartları hakkında.
    %40 vergi başladı mı?
  • 07-10-2024, 01:41:54
    #4
    red5553 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    %40 vergi başladı mı?
    İhracaat vergisi olmalı adı öyleydi. Muhasebeciniz ile görüşün daha iyi olur.