Konu
Admob Kazanç Faturalandırma
07-10-2024, 01:41:54
#4
gokhan_saglam
red5553 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
%40 vergi başladı mı?
İhracaat vergisi olmalı adı öyleydi. Muhasebeciniz ile görüşün daha iyi olur.