red5553 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Google reklamlarında gelen kazançlar için 2 fatura kesiyorum.
1) Yurt içi gösterim hizmeti olarak %20 kdv li
2) Yurt dışı gösterim hizmeti olarak Kdv'i 0 gösteriyorum. (Fatura tipi: İstisna seçiyorum) Açıklamayada: Kanunun (11/1-a) maddesi kapsamında KDV muafiyeti vardır.

Bu şekilde kesmek doğru mu? Uzman arkadaşlar yardımcı olabilir mi, doğrusu neyse o şekilde yapalım.
Aynen bende öyle yapıyorum fakat yine de unutma yurtdışı gelirlerinden %40 vergi alacaklar. Muhaseben ile görüş konuyu, bunun şartları hakkında.