gokhan_saglam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen bende öyle yapıyorum fakat yine de unutma yurtdışı gelirlerinden %40 vergi alacaklar. Muhaseben ile görüş konuyu, bunun şartları hakkında.
%40 vergi başladı mı?