• 01-08-2020, 16:36:33
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    mersinstyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google Play'den güncelleme gönderdiniz yani ?

    Ben TO'dan %10 civarı ben her 2 sayfada bir geçiş reklamı gösteriyorum (Uygun görülen zaten bu) birde banner var en altta.
    Ben sizin eBGBM tutarınız düşük diye söyledim. Yani 1000 gösterimde ortalama kazanç demek.
    Bende 1K Geçiş reklamına ortalama 8-9 TL // 1K Banner gösterimine ortalama 5-6 TLkazanıyordum.

    Yanlış anlaşılmasın Admob gösterime para vermiyor:

    Bende 1K Gösterimde ortalama 90 Kişi reklama tıklıyor
    Sizde 1K Gösterimde ortalama 10 Kişi reklama tıklıyor

    Bu yüzden eBGBM oranız sizde 2 TL bende 8-9 TL

    Bende hala sınırlama düzelmedi. Acaba google play'de bir güncelleme göndersem mi ?
    Hocam sizinki oyun mu? Benimki imzamdaki uygulama öğrenciye yönelik olduğu için tıklayan az oluyor sanırım.
  • 01-08-2020, 17:51:48
    #20
    Cemib adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sizinki oyun mu? Benimki imzamdaki uygulama öğrenciye yönelik olduğu için tıklayan az oluyor sanırım.
    Evet oyun muhtemelen ondandır birde benim kitlem global
  • 01-08-2020, 22:22:12
    #21
    Merhabalar ben iki kez sınırlama yedim farklı iki admob hesabında ve hepsi doksan gün üstü açıldı üçüncü hesabım ise mayısın ilk haftası sınırlama geldi Ağustos ilk haftası yani bu hafta açılması lazım iki hesap ta tecrübe kazandım diyebilirim bu hafta açılırsa veya sonrası açılırsa ek bildirim yaparım

    1- reklam kodu silmekle uğraşmayın hemen kısıtlama tekrar gelir.
    2- kısıt yediğiniz hesaptaki uygulamayı yada oyunu başka admoba aktarmayın reklam cikmaz.
  • 01-08-2020, 22:39:27
    #22
    Benim uyarı duruyor ama gösterim açık şuan eşleşme yüksek. 6 gün oldu benim ki açılalı. Uyarı duruyor nedense. 2. bir engel gelebilir belki.

    1-Güncelleme yaptım reklamlarla ilgili bir kaç defa.

    2-Admob üzerinden de 1 dkda 1 gösterim ayarladım. Banner reklam standart ayarlı.
    Banner ve geçiş reklamı ebgbm 0,5 dolar ayarlı
    Ödüllü reklam standart ve ebgbm 1 dolar ayarlı.

    3-Düşük gelirli uygulamalarımın reklam birimlerini sildim uygulamaları gizledim.

    Günlük 300k civarı istek alıyorum. ebgbm aylarından dolayı 40k ile 60k gösterim yapıyor. Ebgbmyi devre dışı bırakırsamda 100k civarı gösterim alıyor. Bunlar 1 günlük denemeler. kullanıcıları sıkmamak için çok reklam göstermek istemiyorum kazançta 10 15 TL fark oluyor sadece. En yüksek yerde bırakacam ayarlarımı.
  • 02-08-2020, 00:11:24
    #23
    Temmuz 15-16-17 eşleşme %100 e kadar çıkıp tekrar düşmüştü. 31 Temmuz ve 1 Ağustos tekrar %100 oldu bu arada ihlal hiç kalkmadı. Yine umudum yok, tekrar düşecek gibi hissediyorum.
  • 02-08-2020, 01:36:55
    #24
    Karahmt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar ben iki kez sınırlama yedim farklı iki admob hesabında ve hepsi doksan gün üstü açıldı üçüncü hesabım ise mayısın ilk haftası sınırlama geldi Ağustos ilk haftası yani bu hafta açılması lazım iki hesap ta tecrübe kazandım diyebilirim bu hafta açılırsa veya sonrası açılırsa ek bildirim yaparım

    1- reklam kodu silmekle uğraşmayın hemen kısıtlama tekrar gelir.
    2- kısıt yediğiniz hesaptaki uygulamayı yada oyunu başka admoba aktarmayın reklam cikmaz.
    2. Şıkkı denemeyi düşünüyordum bende, Yedek bir hesap vardı oradan reklam kodu oluşturup güncellemeyi düşünüyordum. 90 gün gerçekten çok uzun, gördüğüm en uzun kısıtlama sizinki olmuş.

    muhsinabdil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim uyarı duruyor ama gösterim açık şuan eşleşme yüksek. 6 gün oldu benim ki açılalı. Uyarı duruyor nedense. 2. bir engel gelebilir belki.

    1-Güncelleme yaptım reklamlarla ilgili bir kaç defa.

    2-Admob üzerinden de 1 dkda 1 gösterim ayarladım. Banner reklam standart ayarlı.
    Banner ve geçiş reklamı ebgbm 0,5 dolar ayarlı
    Ödüllü reklam standart ve ebgbm 1 dolar ayarlı.

    3-Düşük gelirli uygulamalarımın reklam birimlerini sildim uygulamaları gizledim.

    Günlük 300k civarı istek alıyorum. ebgbm aylarından dolayı 40k ile 60k gösterim yapıyor. Ebgbmyi devre dışı bırakırsamda 100k civarı gösterim alıyor. Bunlar 1 günlük denemeler. kullanıcıları sıkmamak için çok reklam göstermek istemiyorum kazançta 10 15 TL fark oluyor sadece. En yüksek yerde bırakacam ayarlarımı.
    Belki yaptığınız değişiklikler işi hızlandırmış olabilir belkide tamamen şans eseridir. Umarım uyarıda kalkar en kısa sürede

    KutukPrens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Temmuz 15-16-17 eşleşme %100 e kadar çıkıp tekrar düşmüştü. 31 Temmuz ve 1 Ağustos tekrar %100 oldu bu arada ihlal hiç kalkmadı. Yine umudum yok, tekrar düşecek gibi hissediyorum.

    İnşallah düzelir hocam sizinkide
  • 02-08-2020, 13:26:47
    #25
    mersinstyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2. Şıkkı denemeyi düşünüyordum bende, Yedek bir hesap vardı oradan reklam kodu oluşturup güncellemeyi düşünüyordum. 90 gün gerçekten çok uzun, gördüğüm en uzun kısıtlama sizinki olmuş.



    Belki yaptığınız değişiklikler işi hızlandırmış olabilir belkide tamamen şans eseridir. Umarım uyarıda kalkar en kısa sürede




    İnşallah düzelir hocam sizinkide

    Bugün uyarı kalktı gösterim açılalı 7 gün oluyor.
  • 02-08-2020, 14:55:04
    #26
    muhsinabdil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün uyarı kalktı gösterim açılalı 7 gün oluyor.
    Bugün benim Admob hesabıda kapatıldı

    Sanırım 1-2 ay admob'a ara vermem gerekecek, sizin adınıza sevindim.