Merhabalar ben iki kez sınırlama yedim farklı iki admob hesabında ve hepsi doksan gün üstü açıldı üçüncü hesabım ise mayısın ilk haftası sınırlama geldi Ağustos ilk haftası yani bu hafta açılması lazım iki hesap ta tecrübe kazandım diyebilirim bu hafta açılırsa veya sonrası açılırsa ek bildirim yaparım
1- reklam kodu silmekle uğraşmayın hemen kısıtlama tekrar gelir.
2- kısıt yediğiniz hesaptaki uygulamayı yada oyunu başka admoba aktarmayın reklam cikmaz.