Benim uyarı duruyor ama gösterim açık şuan eşleşme yüksek. 6 gün oldu benim ki açılalı. Uyarı duruyor nedense. 2. bir engel gelebilir belki.
1-Güncelleme yaptım reklamlarla ilgili bir kaç defa.
2-Admob üzerinden de 1 dkda 1 gösterim ayarladım. Banner reklam standart ayarlı.
Banner ve geçiş reklamı ebgbm 0,5 dolar ayarlı
Ödüllü reklam standart ve ebgbm 1 dolar ayarlı.
3-Düşük gelirli uygulamalarımın reklam birimlerini sildim uygulamaları gizledim.
Günlük 300k civarı istek alıyorum. ebgbm aylarından dolayı 40k ile 60k gösterim yapıyor. Ebgbmyi devre dışı bırakırsamda 100k civarı gösterim alıyor. Bunlar 1 günlük denemeler. kullanıcıları sıkmamak için çok reklam göstermek istemiyorum kazançta 10 15 TL fark oluyor sadece. En yüksek yerde bırakacam ayarlarımı.