• 31-07-2020, 17:36:14
    #10
    ytibrahim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dediğiniz gibi yapsam kalktı demem ki incelediler 1 ay sürdü sonra kalktı 1 hafta gösterim oldu sonra tekrar geldi kısıtlama
    Anladım hocam bir kaç sorum var cevaplarmısınız?

    - 2. Kısıtlama hala devam ediyor mu ?
    - Birde bu süreçte uygulamayı güncellediniz mi ?
    - Yeni bir uygulama ekleyip reklam kodlarını eklediniz mi ?
  • 31-07-2020, 17:39:05
    #11
    mersinstyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım hocam bir kaç sorum var cevaplarmısınız?

    - 2. Kısıtlama hala devam ediyor mu ?
    - Birde bu süreçte uygulamayı güncellediniz mi ?
    - Yeni bir uygulama ekleyip reklam kodlarını eklediniz mi ?
    Evet 5 gündür var
    Hayır
    Evet

    Şüphelendiğim yeni uygulama oldu zaten ama böyle düzelse bile yeni bir şey yaptığımız an başımıza gelirse yine kötü.
  • 31-07-2020, 18:03:40
    #12
    ytibrahim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet 5 gündür var
    Hayır
    Evet

    Şüphelendiğim yeni uygulama oldu zaten ama böyle düzelse bile yeni bir şey yaptığımız an başımıza gelirse yine kötü.
    Bu kötü olmuş desenize, Şimdi her yeni uygulama eklediğimizde tekrar kısıtlama'mı gelecek acaba ?
  • 31-07-2020, 18:06:50
    #13
    mersinstyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kötü olmuş desenize, Şimdi her yeni uygulama eklediğimizde tekrar kısıtlama'mı gelecek acaba ?
    Valla bilmiyorum ne yaparız ne ederiz hiçbir fikrim yok her yeni uygulama için admob açıp kısıtlama gitsin diye mi bekliyecez adam başı 1 hesap diyorlar benim 2 uygulama var 3 oluyor kısıtlama geliyor ondan değil desek hadi niye geldi bu 1 defa taradın sorun yok dedin geçtin daha ne istiyon.

    Ağustos ayı inşallah uğurlu gelir kurtuluruz bu beladan çok can sıkıcı bir şey.
  • 31-07-2020, 18:47:11
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    mersinstyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer hiç bir şey yapmazsanız ve uyarı kendi kendine kalkarsa tekrar kısıtlama gelmemesi gerek. Bazı arkadaşlar reklam kodlarını siliyor 1 hafta sonra sınırlama uyarısı kalkıyor. Sonra yeni reklam kodlarını ekleyince tekrar sınırlama geliyor çünkü google yarım kalan işi tamamlamak istiyor. Sizde böylemi yaptınız ?



    40 gün ortalama bir süremidir bilmiyorum, Normalde gelen uyarı mailinde "Genelde 30 günden kısa sürede düzelir" diyor. Ancak dün okuduğum bir habere göre google çalışanları hala evden çalışmaya devam ediyor. 3 Tane mail attım normalde 2 gün içinde cevap gelirdi 2 hafta olmasına rağmen cevap bile gelmedi. Muhtelemen pandemiden dolayı bu kısıtlama 40-60 gün sürecek gibi geliyor. Benim 43 günüm bugün.

    @Cemib; hocam sizin adınıza sevindim, Ek birşey yaptınız mı ?
    Dipnot : Bgbm sizde çok düşük
    Hocam uygulamada birkaç değişiklik yaptım. Ödüllü reklamlar 5 dakikada bir geliyordu 10 dakikada bir yaptım. Geçiş reklamı 20 tıklamadan sonra geliyordu 30 yaptık. Ayrıca uygulamada native reklamları kaldırdık. Eskiden To 0.025 iken şuan To 1-2 leri geçmiş durumda. To nun düşük olmasından dolayı böyle olduğunu düşünüyorum. Sizin To nuz ne durumdaydı? Uygulamam eğitim uygulaması olduğu için BGbm düşük olabilir malesef
  • 31-07-2020, 23:06:59
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Bende kısıtlama kalktıktan 1 hafta sonra kalktı kırmızı uyarı
  • 01-08-2020, 13:44:00
    #16
    Cemib adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam uygulamada birkaç değişiklik yaptım. Ödüllü reklamlar 5 dakikada bir geliyordu 10 dakikada bir yaptım. Geçiş reklamı 20 tıklamadan sonra geliyordu 30 yaptık. Ayrıca uygulamada native reklamları kaldırdık. Eskiden To 0.025 iken şuan To 1-2 leri geçmiş durumda. To nun düşük olmasından dolayı böyle olduğunu düşünüyorum. Sizin To nuz ne durumdaydı? Uygulamam eğitim uygulaması olduğu için BGbm düşük olabilir malesef

    Hocam bu dediğiniz ayarları admob panelindemi yaptınız yoksa uygulamayımı güncellediniz ?
    Ek olarak bugün durum nedir ?
  • 01-08-2020, 15:54:47
    #17
    mersinstyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu dediğiniz ayarları admob panelindemi yaptınız yoksa uygulamayımı güncellediniz ?
    Ek olarak bugün durum nedir ?
    Hem admob panelinden (reklam sıklığını azaltmak, aynı kişiye 1 günde en fazla 10 reklam göstermek) hemde güncelleme native reklamlarını kaldırmak)getirdm. Dün %99 idi bugünde %99. Bu arada sizin To nuz ne durumdaydı? %1 in altında mıydı?
  • 01-08-2020, 16:32:48
    #18
    Cemib adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hem admob panelinden (reklam sıklığını azaltmak, aynı kişiye 1 günde en fazla 10 reklam göstermek) hemde güncelleme native reklamlarını kaldırmak)getirdm. Dün %99 idi bugünde %99. Bu arada sizin To nuz ne durumdaydı? %1 in altında mıydı?
    Google Play'den güncelleme gönderdiniz yani ?

    Ben TO'dan %10 civarı ben her 2 sayfada bir geçiş reklamı gösteriyorum (Uygun görülen zaten bu) birde banner var en altta.
    Ben sizin eBGBM tutarınız düşük diye söyledim. Yani 1000 gösterimde ortalama kazanç demek.
    Bende 1K Geçiş reklamına ortalama 8-9 TL // 1K Banner gösterimine ortalama 5-6 TLkazanıyordum.

    Yanlış anlaşılmasın Admob gösterime para vermiyor:

    Bende 1K Gösterimde ortalama 90 Kişi reklama tıklıyor
    Sizde 1K Gösterimde ortalama 10 Kişi reklama tıklıyor

    Bu yüzden eBGBM oranız sizde 2 TL bende 8-9 TL

    Bende hala sınırlama düzelmedi. Acaba google play'de bir güncelleme göndersem mi ?