Hem admob panelinden (reklam sıklığını azaltmak, aynı kişiye 1 günde en fazla 10 reklam göstermek) hemde güncelleme native reklamlarını kaldırmak)getirdm. Dün %99 idi bugünde %99. Bu arada sizin To nuz ne durumdaydı? %1 in altında mıydı?
Google Play'den güncelleme gönderdiniz yani ?
Ben TO'dan %10 civarı ben her 2 sayfada bir geçiş reklamı gösteriyorum (Uygun görülen zaten bu) birde banner var en altta.
Ben sizin eBGBM tutarınız düşük diye söyledim. Yani 1000 gösterimde ortalama kazanç demek.
Bende 1K Geçiş reklamına ortalama 8-9 TL // 1K Banner gösterimine ortalama 5-6 TLkazanıyordum.
Yanlış anlaşılmasın Admob gösterime para vermiyor:
Bende 1K Gösterimde ortalama 90 Kişi reklama tıklıyor
Sizde 1K Gösterimde ortalama 10 Kişi reklama tıklıyor
Bu yüzden eBGBM oranız sizde 2 TL bende 8-9 TL
Bende hala sınırlama düzelmedi. Acaba google play'de bir güncelleme göndersem mi ?