mersinstyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu kötü olmuş desenize, Şimdi her yeni uygulama eklediğimizde tekrar kısıtlama'mı gelecek acaba ?
Valla bilmiyorum ne yaparız ne ederiz hiçbir fikrim yok her yeni uygulama için admob açıp kısıtlama gitsin diye mi bekliyecez adam başı 1 hesap diyorlar benim 2 uygulama var 3 oluyor kısıtlama geliyor ondan değil desek hadi niye geldi bu 1 defa taradın sorun yok dedin geçtin daha ne istiyon.

Ağustos ayı inşallah uğurlu gelir kurtuluruz bu beladan çok can sıkıcı bir şey.