• 18-09-2020, 09:36:13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    6 gündür sorun yoktu banner hiç koymamistim 5 dakida 3 gösterim ayarlıydı yine kısıtlama geldi
  • 18-09-2020, 10:06:40
    TROASTeknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 gün sonra 3.erişim kısıtlaması geldi banada. Bannerları kaldırmıştım, bu kez geçiş reklamlarını 5 dk. da 2kez göster olarak değiştirdim en çok kazandıran uygulamalarda. An itibariyle tam 3 ay oldu ve bıktırdı artık
    Reklamları hiç ellememenizi tavsiye ederim hocam. Kısıtlamalar kafasına göre takılıyor. 2 kısıtlamada 6-7 gün içinde kendiliğinden kalkmıştı. İyice can sıkıcı olmaya başladı.
  • 18-09-2020, 10:07:17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    TROASTeknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 gün sonra 3.erişim kısıtlaması geldi banada. Bannerları kaldırmıştım, bu kez geçiş reklamlarını 5 dk. da 2kez göster olarak değiştirdim en çok kazandıran uygulamalarda. An itibariyle tam 3 ay oldu ve bıktırdı artık
    Bende native ve ödüllü reklamları kaldırdım. Geçiş reklamları neredeyse yok. Ama hala kısıtlamam devam ediyor. Aylık 800₺ sunucu masrafı oluyor ve gelir neredeyse 0
  • 18-09-2020, 10:30:54
    Cemib adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende native ve ödüllü reklamları kaldırdım. Geçiş reklamları neredeyse yok. Ama hala kısıtlamam devam ediyor. Aylık 800₺ sunucu masrafı oluyor ve gelir neredeyse 0
    Ve 3 aydır böyleyiz, resmen cepten yiyoruz. Birde stresi var.
  • 18-09-2020, 10:36:23
    Cemib adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende native ve ödüllü reklamları kaldırdım. Geçiş reklamları neredeyse yok. Ama hala kısıtlamam devam ediyor. Aylık 800₺ sunucu masrafı oluyor ve gelir neredeyse 0
    800 TL ciddi bir sunucu gideri özel değilse sektör nedir, neden bu kadar güçlü bir sunucuya ihtiyacınız var?

    Diğer konuya gelecek olursak hepimizin durumu aynı geçen hafta normal şartlarda aylık 3k kazandıran bir uygulamayı 7.500 TL'ye satmak zorunda kaldım. Admob kısıtlaması olmasaydı en az 12 katına gidecek özgün kaliteli 500k indirmeyi geçmiş bir projeydi. 35K'lık uygulamayı 7,5k satmak zorunda kaldım.

    Bende 2 ay sabrettim ama yakında bir oğlum olacak doğum var giderler çok daha fazla dayanamadım Allah hepimize yardımcı olsun.
    6 Senedir hayatımı Mobil sektörden geçindiren biri olarak şimdi dışarda iş arar olduk.

    TROASTeknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ve 3 aydır böyleyiz, resmen cepten yiyoruz. Birde stresi var.
    Allah yardımcımız olsun hocam
  • 18-09-2020, 10:42:03
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocalarım bu admob kısıtlamasını biz de yaşıyoruz. Şöyle ki kardeşim bu işlere yeni başladı ve yeni bir app yaptı. Tamamen özgün içerikli bir uygulama. Buna bir de kendi adına yeni bir admob hesabı açarak reklam verdi ancak kısıtlama geldi. Sonra başka bir admob açtık ona da kısıtlama geldi, sonra başkasının adına açtık ona da kısıtlama geldi. Daha sonra yepyeni başka bir app yaptık ve yepyeni başka bir admob aldık ona da kısıtlama geldi.

    Daha sonra benim 4 yıldır kullandığım bir admob hesabım var ve orda tanımlı uygulamalarım var. Herhangi bir kısıtlamada olmadan devam ediyor. Acaba diyorum bu eski admob hesabıma kardeşimin yaptığı app i tanımlasam ve ordan aldığım admob reklam kodunu bu yeni uygulaya eklesek yine de kısıtlama olur mu? Bu konuda bir deneyim yaşadıysanız paylaşır mısınır?
  • 18-09-2020, 10:51:26
    bedesten1618 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocalarım bu admob kısıtlamasını biz de yaşıyoruz. Şöyle ki kardeşim bu işlere yeni başladı ve yeni bir app yaptı. Tamamen özgün içerikli bir uygulama. Buna bir de kendi adına yeni bir admob hesabı açarak reklam verdi ancak kısıtlama geldi. Sonra başka bir admob açtık ona da kısıtlama geldi, sonra başkasının adına açtık ona da kısıtlama geldi. Daha sonra yepyeni başka bir app yaptık ve yepyeni başka bir admob aldık ona da kısıtlama geldi.

    Daha sonra benim 4 yıldır kullandığım bir admob hesabım var ve orda tanımlı uygulamalarım var. Herhangi bir kısıtlamada olmadan devam ediyor. Acaba diyorum bu eski admob hesabıma kardeşimin yaptığı app i tanımlasam ve ordan aldığım admob reklam kodunu bu yeni uygulaya eklesek yine de kısıtlama olur mu? Bu konuda bir deneyim yaşadıysanız paylaşır mısınır?
    Asıl soru şu hocam :

    Kardeşiniz adına açılan Admob hesaplarına gelen kısıtlama uyarısı nedir. Eğer gelen uyarı "Hesap Değerlendiriliyor" şeklinde ise bu yeni hesapların hepsinde olan bir durum. Bu yüzden 4 yıllık kendi hesabını kullanman sorun olmayacaktır. Ancak bu hesap senin için çok önemliyse riske girme derim ben.

    Eğer gelen kısıtlamaların bazıları yada hepsi "Geçersiz Trafik" yüzünden geliyorsa o zaman uygulama bazından bir değerlendirme var demektir. Bu durumda kendi 4 yıllık hesabına geçirsen bile muhtemelen bir süre sonra kısıtlama gelecektir.

    Geçmiş olsun
  • 18-09-2020, 10:58:08
    mersinstyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    800 TL ciddi bir sunucu gideri özel değilse sektör nedir, neden bu kadar güçlü bir sunucuya ihtiyacınız var?

    Diğer konuya gelecek olursak hepimizin durumu aynı geçen hafta normal şartlarda aylık 3k kazandıran bir uygulamayı 7.500 TL'ye satmak zorunda kaldım. Admob kısıtlaması olmasaydı en az 12 katına gidecek özgün kaliteli 500k indirmeyi geçmiş bir projeydi. 35K'lık uygulamayı 7,5k satmak zorunda kaldım.

    Bende 2 ay sabrettim ama yakında bir oğlum olacak doğum var giderler çok daha fazla dayanamadım Allah hepimize yardımcı olsun.
    6 Senedir hayatımı Mobil sektörden geçindiren biri olarak şimdi dışarda iş arar olduk.



    Allah yardımcımız olsun hocam
    İmzamdaki uygulamadan bahsediyorum. Çok veri depoladığı için ancak kaldırır. 4 ayda 65.000 indirmeye ulaştı ama daha reklamdan nasibini alamadım.
  • 18-09-2020, 10:58:29
    Hesap Değerlendiriliyor şeklinde bir uyarı ile kısıtlama var ama 21 Hazirandan beri hala aynı uyarı var.